בורגול
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
13/06/2010 | 06:16 | מאת: בני
האם בורגול גורם לעצירות?
לקריאה נוספת והעמקה
13/06/2010 | 21:58 | מאת: רקפת מרקוס
שלום בני בורגול הוא סוג של פחמימה מלאה,המכילה סיבים תזונתיים. לסיבים תזונתיים אפקט יעיל ביותר בהסדרת פעילות מערכת העיכול אך במידה וצורכים מהם כמות גדולה ולא מגבים זאת בשתייה, הם עשויים לגרום לעצירות. הסיבים עובדים במנגנון של ספיחת נוזלים במעי וכך הם מסייעים ליציאות תקינות, לכן צריכתם ללא שתיה מרובה,בפרט מים ,עשויה להוביל לתוצאה ההפוכה. בברכה רקפת מרקוס דיאטנית קלינית מרפאת ד"ר לוי להרזיה www.drlevy.co.il 036764880