דיאטה
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
היי! אני בת 25 ושוקלת 56, בשנה האחרונה העלתי 7 קילו (57). אני יודעת שאני לא שמנה אבל בכל זאת אני רוצה לחזור למשקל המקורי שלי (50). ב- 3 שבועות האחרונים אני בדיאטה של 1100-1200 קלוריות ביום ואני לא עושה פעילות גופנית. בתקופה הזו הצלחתי להוריד בסה"כ קילו 1 בלבד! אני מתוסכלת ולא יודעת מה לעשות, למה אני יורדת בקצב כזה איטי? מה אני עושה לא בסדר??? תודה נטלי
שלום נטלי כל גוף מגיב באופן אחר להפחתה בכמות הקלוריות היומית, אבל דיאטה של 1100-1200 קלוריות היא לא מומלצת כי היא לא מספקת לגוף את מלוא צרכיו התזונתיים. עצתי לך היא להגדיל את כמות הקלוריות היומית בכ-300 קלוריות ולהוסיף פעילות גופנית סדירה של לפחות 3-4 פעמים בשבוע, עם דגש על פעילות אירובית לשריפת קלוריות.בצורה זו קצב הירידה במשקל יהיה הדרגתי ובריא וגם תוכלי להתמיד בתפריט זה למשך זמן רב.ירידה של 1 ק"ג ב-3 שבועות הוא קצב איטי במקצת לירידה במשקל(הקצב המומלץ הוא בין 0.5-1 ק"ג בשבוע)אך ברגע שתגדילי את כמות הקלוריות היומית ותוסיפי את פקטור הפעילות,תשפרי את המאזן הקלורי שלך וכך אמורה להתחדש הירידה במשקל. בהצלחה רקפת מרקוס דיאטנית קלינית מרפאת ד"ר לוי להרזיה www.drlevy.co.il 036764880
תסייע בירידה במשקל?