שתי שאלות
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום יש לי שתי שאלות שמעניינות אותי: א.האם שתייה חריפה (כמו וודקה או ערק)פעם-פעמיים בשבוע (בכמות יחסית גדולה) תפריע באופן משמעותי לירידה במשקל? ב.האם הפחתה בכמויות המלח תעזור לירידה במשקל?אני אוהבת לאכול הכל עם הרבה מלח. תודה רבה:)
לקריאה נוספת והעמקה
שלום אילנית תודה רבה על שאלותייך. שתיה חריפה מילה כמות קלוריות רבה ואם את מרבה לשתות אותה ובכמויות גדולות זה בהחלט יכול לעכב תהליך הרזייה, או לחלופין אף לגרום לעלייה במשקל. צריכת כמויות גדולות של מלח יכולה לגרום לצבירת נוזלים בגוף ולכן הפחתה בכמות המלח עשויה לעודד את קצב הירידה במשקל. מעבר לכך שימוש בתבלין המלח בכמויות גדולות מעלה את לחץ הדם והסיבוכים הקשורים בכך. בברכה רקפת מרקוס דיאטנית קלינית מרפאת ד"ר לוי להרזיה www.drlevy.co.il 036764880