נ יתוח להרזיה
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
אני נוטלת תרופות פסיכאטריות בשם גם ציפרלקס גם רספרדל ואנטומין התרופות הללו גרמות לתאבון וגם יש לי הנטיה לאכלנות כפיאתית כעת אני עומדת לפני החלטה האם לדעתך לעבור ניתוח שני לשים שוב טבעת אני שוקלת יותר מ- 130 קילו. אודה אם אקבל תשובתך.
שלום גלי מכיוון שלא פירטת הרבה על עצמך בפנייתך ועל מצבך הגופני איני יכולה להחליט האם להמליץ לך על ניתוח טבעת שני. ישנן תרופות פסיכיאטריות שאכן יכולות לגרום לתאבון מוגבר וכתוצאה מכך להשמנה, אך ישנן תרופות שאינן גורמות לתופעות לוואי הללו.כדאי להתייעץ עם הרופא שלך על האפשרות להחלפת סוג התרופה או מינונה. בניתוח טבעת ישנו מחסום פיזי בקיבה שמונע מהמנותחים לצרוך כמויות גדולות של מזון, אך אין לניתוח זה השפעה על מנגנוני רעב ושובע. על כןגם אם תבצעי את הניתוח שנית, לא בטוח שבעייתך תיפתר כי לא תיעלם תחושת הרעב.ייתכן ועדיף לך לשקול ניתוחים מסוג שונה כמו קיצור קיבה או ניתוח שרוול. כדאי להתייעץ גם על כך עם הרופא שלך או רופא מומחה. בברכה רקפת מרקוס דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי 03-6764880