אחוזי שומן
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
איפה ניתן למדוד את אחוז השומן בגוף
לקריאה נוספת והעמקה
שלום רחלי ניתן למדוד את אחוזי השומן בגוף בצורה המדויקת ביותר אצל דיאטנית מנוסה בעזרת מכשיר קליפר,מכשיר שמודד את השומן בתת עורי בעזרת צובטן מיוחד. כמו כן במכוני כושר לרוב ישנם משקלים שמסוגלים לבצע הערכה של התפלגות מסת גופך,אך אלו מכשירים לא מדויקים בחלק מהמקרים וקיימות הרבה סטיות בשימוש בהם. בברכה רקפת מרקוס דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי www.drlevy.co.il 036764880