B12
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
21/05/2010 | 12:13 | מאת: מאור
שלום רב. רציתי לדעת אם אכילת חריף יכולה לגרום להורדה משמעותית של ויטמין b12 ? תודה, מאור
לקריאה נוספת והעמקה
23/05/2010 | 18:38 | מאת: רקפת מרקוס
שלום מאור אכילת חריף אינה משפיעה על רמות ויטמין B12 בגוף. בברכה רקפת מרקוס דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי www.drlevy.co.il 036764880