שעות פעילות ורעב
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
19/05/2010 | 17:17 | מאת: חני
שלום אורי, בדרך כלל אנימתעמלת ארובי בשעות הערב בחדר הכושר. שמתי לב שאם אני עושה ארובי בשעות הצהריים/בוקר אז אנימרגישה רעב במהלך היום (כמובן שאני אוכלת פחמימה וחלבון לאחר אימון) ואם עושה רובי בערב אז הרעב לא מציק לי כמו שהוא מנציק לי אם אתעמל בבוקר/צהריים. האם יש קשר בין הדברים ואם כן מהו? תודה
לקריאה נוספת והעמקה
20/05/2010 | 11:35 | מאת: רקפת מרקוס
שלום חני פעילות גופנית מעלה את הקצב המטבולי של הגוף וגם לאחר פעילות גופנית מאומצת, אנחנו נמשיך לשרוף קלוריות גם בשעות שאחרי הפעילות. ייתכן ומצב הרעב שאת מתארת נובע מעובדה זאת ואת פחות מרגישה פחות רעב בשעות הערב כי את הולכת לישון זמן לא רב לאחר מכן. כדי להתמודד עם רעב זה שתוקף אותך, המשיכי לאכול ארוחות קטנות כל 2-3 גם לאחר הפעילות וכך תירגע ותיעלם תחושה זו. בברכה רקפת מרקוס דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי www.drlevy.co.il 036764880
25/05/2010 | 17:36 | מאת: מלכוש
אני חושבת שיש איזון בין הדיאטה ובין הרזים ירדתי 20 בין 20 ל26 ולשתות דיאט ובקשר לדיאטה לשאול רזים ורזות מה אוכלים ואז לעשות דיאטה