צריכה עזרה...
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
מה ניתן לעשות כשמשמינים בגלל תרופה נגד דיכאון?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום נועה תרופות נגד דיכאון יכולות לעיתים לגרום לתיאבון מוגבר שבעקבותיו עולים במשקל. הדרך להתמודד עם כך היא ביצוע פעילות גופנית מוגברת ולהתמודד עם הרעב ע"י ארוחות תכופות כל 2-3 שעות, עשירות בירקות מכל הסוגים,חלבונים ופחמימות ממקור דגנים מלאים. בהצלחה רקפת מרקוס דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי www.drlevy.co.il 036764880
את יכולה לנסות לבקש מהרופא שלך להחליף לתרופה אחרת, יש תרופות כמו למשל ויפאקס XR שלא גורמות להשמנה. חוץ מזה כמו שרקפת כתבה לך, פעילות גופנית תמיד יכולה להועיל ולעזור לשמור על המשקל וכמובן זה טוב גם לנפש...