הרזיה נכונה ומאוזנת
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
07/05/2010 | 22:10 | מאת: אורנית
שלום, אני בחורה בת 21,גובה 170 ומשקל 60-62 בערך.זה היה המשקל שלי בשנים האחרונות (לא היתי נשקלת כלל בעבר)לפני שנה וחצי התחלתי עם דיאטה קיצונית וירדתי בצורה מאוד יפה (עד משקל 53-54)כרגע אני במסגרת לימודים ולא עובדת ובשלושה ארבעה חודשים עליתי הכל בעיקר בגלל התנפלות על מתוקים ופחמימות "ריקות" בזמן שאני בבית.הבעיה היא שאני בחוסר ביטחון לגבי הגוף שלי.אני מנסה לעשות דיאטה של 1000 קלוריות(כי אני יודעת שכך בטוח יורדים) ליום ומצליחה ליומיים שלושה ושמחה אבל בגלל שהתרגלתי לאכול יותר אז אני הולכת לישון ברעב עד בחילה ואז אני נשברת ומתנפלת על מתוקים ושטויות והרבה.תוכלי בבקשה להמליץ לי על תפריט מאוזן שיחזיק אותי שבעה ובו בזמן לרדת במשקל בקצב יחסית מהיר?האם אוכל לרדת בצורה יפה ולשתות אלכוהול פעם פעמיים בשבוע?אני מאוד מבקשת שלא תמליצי לי לגשת לדיאטנית כי אני מאוד לא רוצה.אם לא תוכלי להמליץ לי על תפריט,אשמח שתגידי לי כמה קלוריות עליי לצרוך ליום.המון תודה:)
לקריאה נוספת והעמקה
09/05/2010 | 21:08 | מאת: רקפת מרקוס
שלום אורנית ראשית כל אני לא אוכל לתפור לך תפריט כי אני לא מכירה את הרגלי האכילה והעדפותייך ואיני יכולה להמליץ על תפריט שבהכרח יצליח להורדיך במשקל מבלי שאיני מכירה את ההיסטוריה התזונתית שלך. דיאטה של 1000 קלוריות היא מאוד לא מומלצת כי אמנם היא יכולה להוביל לירידה מהירה במשקל בטווח הקצר אך תוצאותיה הרסניות לטווח הארוך וכפי שאת גם מתארת קשה מאוד להתמיד בה והיא יוצרת חסכים אצל מרבית האנשים שבסופם גם תיתכן עלייה נוספת במשקל. אני ממליצה לבצע דיאטה של לא פחות מ-1400 קלוריות ובשילוב עם פעילות גופנית לפחות 3 פעמים בשבוע. בהצלחה רקפת מרקוס דיאטנית קלינית