התייעצות אחרונה.
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
13/04/2010 | 13:01 | מאת: רונית
אני שואלת כבר מספר פעמים על פתרון לעצירות ואתם ממליצים לא לחפש פתרונות מהירים אלא לטפל בבעיה ולכן החלטתי לשתף אתכם בבעייתי. אסביר בפירוט מה אני שואלת ואודה לכם על הצעתכם בעניין. אז ככה. אני בת 27 ורגילה לעשות קיבה כל בוקר ישר אחרי ארוחת הבוקר- זוהי שעת ה"יציאה" שלי. אני בחורה רזה אשר במשך כל היום עובדת בעבודה משרדית אך כל ערב 5 פעמים בשבוע לאחר העבודה עושה ספינינג במכון כושר כך שהכושר הגופני שלי מעולה. אני לא סובלת מעצירות אך לצערי לוקח לי הרבה זמן לשבת בשירותים. כלומר: מיד לאחר ארוחת הבוקר אני נכנסת לשרותים ומנסה להוציא קיבה גם אם לא מתחשק לי. ברב המקרים לאחר כחמש דקות אני עושה קיבה אך לפעמים קורה שלמרות שאני מאוד רוצה לא יוצא. אני אשתף אתכם בתזונה שלי כדי שתקבלו מושג על אורח החיים שלי. בבוקר אוכלת ארוחת בוקר (ביצה, גבינה, לחם קל) בסביבות 12 בצהריים אוכלת ארוחת צהריים שכוללת חזה עוף/הודו , לחם קל וממרח חומוס. ואז לפני הספינינג שזה בסביבות 18:00 אוכלת תפוח ואז כשאני מגיעה הביתה מהספורט אני בערך בשעה 21:00-20:00 אוכלת יוגורט וירקות חיים שכוללים: שומר, 2 מלפפון, 2 עגבניה,בנוסף אני אוכלת עוד ככף ממרח חומוס. זאת כל התזונה שלי במהלך היום כאשר בנוגע לשתיה: אני שותה בבוקר נס קפה, בצהריים עם האוכל אני שותה כוס מים, במהלך האימון אני שותה כ-750 מ"ל מים וזהו. אז לפי מה שהבנתם כרגע מה יכולה להיות הסיבה שבגללה אין לי חשק בבוקר לעשות קיבה ולכן אני מבלה הרבה זמן בשרותים. מה אני יכולה לשנות, לשפר, להוסיף, להוריד כדי להנות מיציאה קלה. תודה רבה וסליחה על הנודניקיות.
לקריאה נוספת והעמקה
13/04/2010 | 15:16 | מאת: עדי מילר
שלום רונית ממליצה להוסיך שומנים ופחמימות מורכבות לתפריט כגון: לחם מלא, אורז מלא, פסטה מחיטה מלאה, קטניות, אגוזים, שמן זית, טחינה ועוד... בברכה, עדי מילר דיאטנית קלינית