התיעצות דחופה!!!
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
אני בת 20 גובה 1.68. לפני כ-3 חודשים התחלתי לקחת כדורים מדכאי תיאבון שנקראים SOLO SLIM EXTRA (כדורים שאפשר להשיג רק בארה"ב ואפשר לחפש בגוגל ולקרוא עליהם באתר שלהם), הם פשוט נתנו לי תוצאות מדהימות ומוכחות. ב3 חודשים ירדתי כמעט 23 קילו ממשקל התחלתי של 88 שזה מדהים כי אפילו אין סימנים של עור מידלדל או תופעות לוואי, כנ"ל לגבי 2 קרובות משפחה שנטלו גם ומאוד מרוצות. הבעיה שלי היא שאני נורא מפחדת לעלות בחזרה את מה שהורדתי, ממש ממש מפחדת. אני לא רוצה להגיע למצב שלא להכניס כלום לפה או חלילה להתמכר לכדורים האלה (למרות שהם טבעיים לחלוטין)... אם אני אתחיל להכנס למשטר של חדר כושר אני אצליח לשמור על המשקל הזה?
שלום שירן ראשית, כל הכבוד על הירידה במשקל בהחלט היישג מרשים. בכדי לשמור על התוצאות לטווח הארוך אני מאוד ממליצה להיפגש עם דיאטנית קלינית לשם קבלת ייעוץ אישי והכוונה לגבי שמירה על המשקל בשילוב עם פע"ג. חשוב לזכור שהחלק של מירה על התוצאות הוא לא פחות חשוב מהירידה עצמה ולכן אני ממליצה להתייעץ עם גורם מקצועי בנושא. כל הכבוד עדי מילר דיאטנית קלינית