הקשר בין הורמון דקפפטיל והשמנה?!
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
08/04/2010 | 23:54 | מאת: אמא דואגת
ערב או לילה טוב. ביתי הבכורה כבת 10 כיום מקבלת מזה שנתיים כל חודש הורמון במסגרת התפתחות מוקדמת . היא החלה בגיל 8 ויתכן שנפסיק במאי הקרוב. היא החלה את הטיפול כשהייתה במשקל עודף קל של 4 קילו בערך ושמרה לפי דעת הרופא על השמנה מתונה יחסית מאידך גיסא בחודשיים האחרונים למרות שעל פניו אכלה באותו האופן שמנה בחודשיים בלבד 8 ק"ג בערך- הווה אומר שכיום מישקלה 54 ק"ג גובהה שלא השתנה כמעט מאז מתן הזריקה הוא 1.43 מ' האם זה קשור למשך התקופה שבו מקבלת את ההורמון או לא?מפריע לה מאוד אך למרות שאינה אוכלת חטיפים אך אוהבת לאכול אוכל ופירות בעיקר. אשמח לקבל עיצה או תשובה. תודה
לקריאה נוספת והעמקה
12/04/2010 | 08:16 | מאת: ד"ר סילבינה מצקין לוי
שלום לך:אני מציעה לך לדון על זה עם האנדוקרינולוג ילדים ולהתייעץ עם דיאטנית ילדים. אם ביתך מקבלת דקפפטיל מזה שנתיים והעלייה במשקל היא רק לאחרונה רוב הסיכויים שאין קשר בינה לבין הזריקות. בברכה ד"ר סילבינה מצקין לוי