דיאטות
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
אני בת 31 +2 גובה 168 משקל 78 לפני ההריונות שקלתי 65 ואהבתי את עצמי. לפני שנכנסתי להיריון הראשון התחלתי לעלות במשקל בבירור שנערך הסתבר שאני סובלת מתת פעילות בלוטת התריס כיום נוטלת כדורים אך בתק' אחרונה זלזלתי בלקיחת הכדור והתוצאות לא איחרו לבוא... אינני מאוזנת למרות שאני מקפידה כרגע לקחת את הכדור. קשה לי נורא להוריד את העודף הזה... ה- 13 ק"ג הללו מטריפים את דעתי וניסתי קבוצות תמיכה למינהין כגון שומרי משקל ועוד... אני מכורה ברמות למתוק נאמר לי כי יש קשר לחסר ב- B12 דבר שקיים אצלי כל היום אני יכולה לחיות על מתוק... אני מיואשת האם יש דרך אחרת לרדת במשקל שלא קשורה בתפריטים רישומים וכו''???
שלום מירי קראתי בעיון את דבריך ועלי לציין שפעמים רבות אנו משקיעים אנרגיה ומאמץ בלעשות דיאטה ולרזות אך מתקשים. הדחף לאכול חזק מאיתנו. אנו פונים לדוגמא לאוכל ברגעי חולשה, כאשר אנו מצוברחים, מדוכדכים, מתוסכלים, חרדים, חשים ריקנות, לפעמים כדרך לפרוק זעם ומתח ולאחר מכן מתחרטים. במצבים אלו ורבים נוספים הפתרון של שינוי תזונתי בלבד אינו יכול לתת מענה מספק. המענה הייחודי הניתן לכך במרפאתנו הינו ע"י טיפול משלים קוגניטיבי התנהגותי שהותאם במיוחד לבעיית ההשמנה ע"י ד"ר לוי, ומטרתו לחזק את השליטה העצמית על עצמנו ועל האוכל. ניתן להוסיף ולהתרשם הן באתר המרפאה והן מספרו החדש של ד"ר לוי "לרזות מתחילים מהראש" בהוצאת כתר שיצא לאור בחודשים האחרונים. אתר www.drlevy.co.il ניתן לתאם פגישת ייעוץ חינם במרפאה בטלפון 036764880 בברכה, עדי מילר דיאטנית קלינית