דיאטה ועלייה במשקל
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
אני בת 35 גובה 167 ושוקלת 57 קילו. אני מנסה לרדת 3 קילו כדי להגיע למשקל שהיה לי לפני הלידות. אני אוכלת מאוד בריא ועושה דיאטה והתחלתי להתאמן בחדר כושר 3 4 פעמים בשבוע. אני עושה אימוני כוח קורסים וקצת אירובי. אני לא יורדת במשקל ואולי עליתי חצי קילו. מתי אתחיל לרדת במשקל??
לקריאה נוספת והעמקה
שלום חמוטל ראשית עלי לציין שמשקלך נמצא בטווח התקין המינימלי ואיני הייתי ממליצה לרדת במשקל. אימוני כוח עשויים להגדיל את מסת השריר, כידוע שריר שוקל יותר משומן ולכן הרבה פעמים לא רואים שינוי משקלי ואפילו רואים עליה קלה במשקל אך ההיקפים צריכם להצטמצם ולכן אני ממליצה לך למדוד היקפים ולהתעודד... בברכה, עדי מילר דיאטנית קלינית