בעיות בירידה במשקל
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
27/01/2010 | 08:15 | מאת: דנה ר
שלום! אני בחורה בת 22 גובה 1.65 ושוקלת 65 קילו. מאז ומתמיד עשיתי דיאטות, ואף תקופה משיומת סבלתי מהפרעות אכילה חמורות. היום אני בדיאטה ומנסה לרדת במשקל ע"פ תפריט שקיבלתי מדיאטנית הכולל 3 ארוחות גדולות ביום (א.בוקר צהריים וערב) ועוד 2 ארוחות ביניים של 100 קלוריות, כמו כן אני פעילה גופנית בערך 3-4 פעמים בשבוע בריצות של 45 ודקות וספינינג. במקום לרדת אני עולה במשקל בקצב קבוע של חצי קילו לשבוע בערך, לא משנה כמה אוכל אני מורידה המשקל ממשיך לעלות. בנוסף אני סובלת מאולקוס חריף שבחודשיים האחרונים לא היה מטופל בגלל אלרגיות לכל תרופה שקיבלתי. הייתי רוצה לדעת ממה נובעת העלייה, והאם זה יכול להיגרם גם מבעיות הורמונליות? תודה מראש
לקריאה נוספת והעמקה
27/01/2010 | 16:32 | מאת: עדי מילר
שלום דנה ישנן מספר סיבות היכולות להסביר את העליה במשקל החל מבעיות הורמונליות כפי שציינת ועד לפגיעה בחילוף החומרים של גופך לאור דיאטות קיצוניות... אני ממליצה להתייעץ עם הדיאטנית המטפלת שלך על כך ובנוסף לעדכן את רופא המשפחה ולבקש ממנו בירור רפואי (בדגש על תת פעילות של בלוטת התריס ושחלות פולציסטיות). אני בעיקר ממליצה לא להתייאש והכי חשוב לא להפחית מהתפריט שקבלת מהדיאטנית שלך. בהצלחה רבה, עדי מילר דיאטנית קלינית