תזונה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
22/01/2010 | 17:37 | מאת: לילך
לעדי שלום אבקש ממך ייעוץ בתזונה תוכלי לומר לי אלו מזונות לאכול? להזכירך אני למעלה מחצי שנה מתאמנת רציתי לדעת מה כדאי לאכול לפני או אחרי אימון? התיעצתי עם מאמנת והיא אמר לי לאכול יורגוט ובננה אחרי אימון, האם זה נכון? תודה רבה לילך
לקריאה נוספת והעמקה
25/01/2010 | 22:12 | מאת: עדי מילר
שלום לילך כחצי שעה לפני תחילת האימון מומלץ לאכול פחמימה זמינה כגון פרי או חטיף אנרגיה, כ-45 דקות מסיום האימון ישנו חלון הזדמנויות בו השריר בונה את עצמו ולכן מומלץ בשלב זה לאכול ארוחה המורכבת מחלבון המהווה אבן בניין לשריר ופחמימה המהווה ספק אנרגיה לצורך פעולת הבניה, השילוב יכול להיות של יוגורט ופרי או כריך עם טונה/ ביצה וכו'.. בברכה, עדי מילר דיאטנית קלינית