דיאטה באיזורי גוף שונים
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
21/01/2010 | 13:37 | מאת: איתן
שלום וברכה, אני מעוניין לעשות דיאטה בכדי להוריד כ-7 ק"ג. החשש שלי (מניסיון רחוק) הוא שקודם כל הפנים שלי מרזות ורק אחר כך איזור הבטן. כשהפנים רזות או יותר נכון מצומקות אני ממש לא אוהב את המראה וזה מונע ממני לרצות לרזות. האם בכלל יש אפשרות לשלוט בכך? האם כושר למשל או תרגילי בטן יכולים ל"נווט" שריפת שומנים מהבטן במקום מהפנים? תודה.
לקריאה נוספת והעמקה
25/01/2010 | 18:23 | מאת: עדי מילר
שלום איתן לצערי, לא ניתן למקד את הורדת השומן למקום ספציפי בגוף. הבשורה המשמחת היא שמצליחים להיפטר מעודפי השומן באמצעות שילוב של דיאטה ופעילות גופנית, הירידה במשקל הינה פרופורציונאלית באזורי הגוף. מכאן שהמלצתי היא שילוב של דיאטה מאוזנת ופעילות גופנית. בברכה, עדי מילר דיאטנית קלינית