התייעצות
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
19/01/2010 | 18:08 | מאת: עמית
שלום הייתי רוצה להיתייעץ איתכם על דיאטה שעשיתי ושאני מתכוונת להמשיך , אז ככה קודם כל אני בת 15 וחצי 1.70 שוקלת 59.1 הייתי רוצה להוריד 4 ק"ג .. התחלתי דיאטה שהתפריט שלה הוא , ארוחת בוקר 4 פרוסות לחם קל עם גבינה לבנה חצי אחוז שומן .. עם תפוח , צהריים חזה עוף עם 3 כפות אורז וירקות- ארוחת ביניים מעדן או אנרג'י מופחת קלוריות ובערב או טוסטים 4 פרוסות לחם עם גבינה וסלט או ביצה קשה עם 2 פרוסות לחם קל וסלט וגבינה .. עשיתי את הדיאטה יומיים וביום השלישי בבוקר ראיתי שעליתי 200 גרם .. נורא התבאסתי מהתוצאה מכיוון שאני נורא משתדלת לעשות ספורט ומקדישה לזה לפחות חצי שעה ביום ! .. החלטתי להפסיק את הדיאטה ליום ולנסות תפריט חדש .. אני יודעת שיומיים לא יובילו לשום תוצאות , אבל הייתי רוצה שייעצו לי אם הדיאטה שלי נכונה .. תודה מראש רונית (:
לקריאה נוספת והעמקה
20/01/2010 | 20:12 | מאת: עדי מילר
שלום עמית ראשית משקלך נמצא בטווח התקין ולכן לא הייתי ממליצה על ירידה במשקל.לאור גילך הצעיר חשוב לי להדגיש שגיל ההתבגרות מאופיין בתהליך גדילה והתפתחות מינית מהיר, הדורש אנרגיה ומרכיבי מזון מגוונים. דיאטה לא מאוזנת כמו שלך הכוללת מעט קלוריות עלולה לפגוע בפוטציאל הגדילה שלך, ולכן אני ממליצה לך לפנות לרופא המשפחה לקבלת הפניה לדיאטנית קלינית לשם קבלת הדרכה וליווי בנושא תזונה נכונה. בהצלחה רבה, עדי מילר דיאטנית קלינית