שקילה
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום,תודה על תשובתך.אני נשקלת פעם ביומיים בלי בגדים בכלל ואני מקבלת בערך את אותה תוצאה אך אחרי שאני נשקלת באותו יום בערב עם לבוש המשקל גדול ממה שהיה בבוקר.מהו המשקל הנכון? זה שחוזר על עצמו כשאני נשקלת ללא בגדים,בצהריים או בבוקר לפני אוכל?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום אינה ראשית איני ממליצה להישקל פעם ביומיים כי אין צורך בכך, שקילה שבועית בהחלט מספיקה. לשאלתך, אין משקל נכון אלא כפי שציינתי בתשובתי הקודמת חשוב להקפיד על שקילה באותה השעה ועם אותו הלבוש ולראות את המגמה...המשקל בערב תמיד יהיה גבוה יותר מזה שבבוקר כיוון שבבוקר אנחנו נשקלים אחרי לילה בו אנו כמובן ב"צום". בברכה, עדי מילר דיאטנית קלינית