שקילה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
16/01/2010 | 18:01 | מאת: אינה
שלום,הייתי רוצה לדעת מתי הכי טוב ונכון להישקל? מתי המשקל הוא הכי נכון? האם זה נכון שאחרי השתן הראשון בבוקר לפני אוכל הוא הזמן הכי בטוח להישקל?
16/01/2010 | 20:36 | מאת: עדי מילר
שלום אינה מומלץ להישקל אחת לשבוע על אותם המאזניים, רצוי אפילו באותה השעה ובאותו הלבוש. כך ניתן לקבל תמונה מהימנה של המשקל. בברכה, עדי מילר דיאטנית קלינית