תמר הינדי
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
14/01/2010 | 20:49 | מאת: שירז
שלום רב לצוות לאחרונה גיליתי את התמר ההינדי ומאוד אהבתי.שאלתי היא מה תכונותיו של זה. והאם יש הגבלה בצריכה. שמעתי שזה משלשל. תודה על המידע ויישר כח גדול
לקריאה נוספת והעמקה
15/01/2010 | 16:41 | מאת: עדי מילר
שלום שירז ברפואה ההודית לתמר ההינדי יש סגולות רפואיות. ישנם מחקרים המראים כי לתמר ההינדי תכונות המחזקות את מערכת החיסון. כמויות גדולות של תמר הינדי עשויות להוביל לשלשולים עקב כמויות הפקטין שמכיל אך אין מינון מומלץ לאכילתו. בברכה, עדי מילר דיאטנית קלינית
17/11/2013 | 12:07 | מאת: תמר
אני מבקשת לדעת איזה כמות לקחות מהסירופ של תמרהינדי לגיאטה והורדת קולסטרול תודה
03/11/2013 | 21:09 | מאת: מבין
מנסיון תמר הינדי בכמות גדולה יותר מביס גורמת לגזים חזקים וריחניים ובכמות גדולה גם לשלשול הוא גם לא בריא לשיניים כי הוא חומצי מאוד , חוץ מזה הוא טעים ומכיל הרבה סידן