גרעינים שחורים
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
12/01/2010 | 19:05 | מאת: אניה
שלום,הייתי רוצה לדעת האם גרעינים שחורים ללא מלח בכלל משמינים? וגם הייתי רוצה לדעת האם דייסת שיבולת שועל המבוססת אך ורק על שיבולת שועל ומים ללא סוכר משמינה? אני אוכלת כל יום מנה אחת של שיבולת שועל.
לקריאה נוספת והעמקה
15/01/2010 | 16:09 | מאת: עדי מילר
שלום אניה אין מזון "משמין" או "מרזה" הכל תלוי בכמויות שאנו אוכלים... ב-30 גרם גרעינים שחורים יש כ-100 קק"ל ובדיסה המבוססת על כ-30 גרם שיבולת שועל (שאגב מאוד בריא ומזין) יש כ-120. בברכה, עדי מילר דיאטנית קלינית