שבולת שועל
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
11/01/2010 | 17:38 | מאת: shari
שלום רב , אני בתהליך של דיאטה חצי שנה , את האמת אני לא אוהבת להגיד דיאטה אלה דרך חיים חדשה שזה מה שזה כי למדתי איך לאכול נכון כול הזמן ...אני בת 39 ויתחלתי במשקל של 80 קילו היום אני 64 ויש לי עוד 5 קילו כדי להגיע למשקל הנכון לפי דעתי, בזמן האחרון יש לי קצת בעיה עם היציאות ואז אמרו לי שכדי לי לאכול דלעת מבושלת עם קצת מלח או גם לקחת 3 כפות של שיבולת שועל ולבשל את זה עם כוס מים ...השאלה היא העם זה משמין?
לקריאה נוספת והעמקה
12/01/2010 | 09:06 | מאת: עדי מילר
שלום ראשית כל הכבוד על הירידה במשקל ועל הגישה הנכונה, בהחלט היישג מרשים!!! לטיפול בעצירות חשוב להקפיד על אכילת ארוחות מסודרות, להרבות במזונות העשירים בסיבים כמו ירקות, פירות (בעיקר אכילת שזיפים יבשים ותאנים) , דגנים מלאים וקטניות ויחד עם זאת לשתות לפחות 10 כוסות נוזלים ביום (רצוי מים). אפשר להוסיף לתפריט היומי תכשירים המכילים סיבים (לדוגמא סובין). ולא פחות חשוב – הקפדה על פעילות גופנית סדירה. לשאלתך, 3 כפות שבעולת שועל (שבהחלט עשויות לעזור) שוות ערך לפרוסת לחם רגיל או 2 פרוסות לחם קל. בהצלחה רבה, עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי