מכון סאקר
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
עדי בוקר טוב אודה לך מאד אם תוכלי ליעץ לי במה שאני הולכת לעשות לאחר היתכתביות אתכם והבעיות של השמנה, שימוש ברדוקטיל,בולמיה קטנה ,דיכאון מעליה וירדה במשקל כתוצאה מחוסר אכילה לא מאכילת יתר, נכנסתי אתמול לאתר של מכון סאקר, ונראה לי שהמכון בדיוק מה שאני צריכה, הוא בונה לי תפריט לפי סוג הדם ובלטות נוספות , ניקוי רעלים,ויטמנים מאזן את הגוף מהטרמות שהוא נמצא,וכ"ד האם לדעתך מכון זה יכול לעזור לי או שזה עוד מהמכונים לדיאטה. וחבל לי הנסיה כי אני באה מהצפון לכיון תל-אביב אודה על תושבתך הכנה.
שלום איני מכירה באופן אישי את מכון סאקר ולכן איני יכולה להביע דעה מקצועית על אופן עבדותו אך אני כן יכולה להציע לך להגיע לפגישת הכרות חינם במרפאה ד"ר לוי. שיטת ד"ר לוי מבוססת על גישה חדשנית המתמודדת לראשונה עם מקור בעיית ההשמנה הראש, ולא רק עם הסימפטומים שלה עודף משקל. השיטה הינה רב מערכתית וכוללת טיפול קוגניטיבי התנהגותי ייחודי (עיקריה הם זיהוי הצרכים הנפשיים המובילים לאכילת יתר, זיהוי שינוי דפוסי חשיבה שגויים הקובעים את אופן חשיבתנו ומתן חלופות התנהגותיות חדשות להתמודדות והשגת שליטה עצמית), טיפול רפואי ותזונתי. את כמובן גם מוזמנת להיכנס לאתר שלנו אתר www.drlevy.co.il ניתן לתאם פגישת ייעוץ חינם במרפאה בטלפון 036764880 בברכה, עדי מילר דיאטנית קלינית