השמנה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
09/01/2010 | 12:54 | מאת: סיוון
היי, אני בת 25, 1.65, בשנה האחרונה עליתי 8 ק"ג (שוקלת עכשיו 68). השינוי היחידי שחל בחיי הוא עבודה שחייבה אותי להיות ערה יותר שעות ביום ולקום מוקדם מאוד בבוקר. (לקום ב3 בבוקר, לישון בערך 4-5 שעות בלילה). כבר חודשיים שחזרתי לשיגרת חיים ושינה רגילה ואינני מצליחה להוריד במשקל למרות שאני מקפידה על תזונה נכונה +פעילות גופנית 2-3 פעמים בשבוע. בבדיקות דם של רופא המשפחה כל התוצאות תקינות. יש לציין שאני נוטלת גלולות דיאנה מגיל ההתבגרות לטיפול בפצעי בגרות. מה עלי לעשות? אני קצת עובדת עצות...
לקריאה נוספת והעמקה
10/01/2010 | 13:48 | מאת: עדי מילר
שלום סיוון ראשית חשוב לי לציין שהקרב אף פעם לא אבוד מראש. על פי הנתונים שמסרת לנו ה- BMI שלך הינו 24.9 , אם תפחיתי ממשקלך 8 ק"ג הרי שה- BMI שלך יהיה 22 . שני המצבים נמצאים בטוח הנורמה אך ברור שאינך מרוצה מגופך. ממליצה לך להמשיך להקפיד על תזונה נכונה ולעלות את הפע"ג ליום כן יום לא (כלומר, לפחות 3 פעמים בשבוע). בהצלחה רבה ואל ייאוש עדי מילר דיאטנית קלינית