שלום, יש פה טבלה , ורשום
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
01/01/2010 | 18:54 | מאת: ל
אגוז מלך – יחידה = 50 קלוריות http://www.2-diet.co.il/?CategoryID=347&ArticleID=409 כמה באמת קלוריות יש באגוז מלך אחד? וכמה אגוזי מלך מומלץ לאכול ביום?
03/01/2010 | 15:13 | מאת: עדי מילר
שלום מומלץ לאכול 3-7 אגוזי מלך שלמים ביום משולבים בתוך תפריט מאוזן ובריא. אגוז שלמם מכיל כ- 30 קק"ל, תלוי כמובן בגודל. בברכה, עדי מילר דיאטנית קלינית
04/01/2010 | 13:34 | מאת: ל
אפשר לאכול אותו לבד בלי כלום? או שעדיף לאכול עם ארוחות? תודה.