שתיה
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום רב - העם יש משהו שאפשר לישתות במקום מים בתהליך הדיאטה אולי להוסיף למים איזה טעם ...אני לא סובלת מים ובחורף כימעט ואני לא שותה...לכן לא ממש יורדת ממשקל ועם שוטים 6 ספלים של מים עם נענע במשך היום בלי סוכר זה אותו דבר כמו מים?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום שני ראשית עלי לציין שכמות הנוזלים המומלצת לנשים הינה כ- 10-12 כוסות ביום. את יכולה להוסיף למים לימון, נענע, מקלות קינמון, לואיזה ולימונית. בברכה, עדי מילר דיאטנית קלינית