איך מתחילים ???
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
רב שלומות, רוצה להשיל קילוגרמים מעצמי אך מתקשה מאוד מאוד. יש לי דלקת של הבורסיטיס, דלקת כרונית שאף אורטופד לא הצליח לטפל בה. הליכה מרובה, מכוני כושר, מחמירה את הבעיה. כך שיש לי בעיה לעשות כושר גופני. אני עובדת מאוד קשה, מהבקר עד הלילה, אך העבודה היא בעיקר מנטאלית. לא רק - אך בעיקר.יש לי 4 ילדים, אני לא אדם חזק במיוחד. אני לא טורפת, לא אוכלת כמויות מטורפות, אך לא מסוגלת להתגבר מאידך על הצורך שלי לאכול ולאכול "דיאטה" עם רעב, או לאכול כמו הדוגמניות שמרעיבות את עצמן. כל התפריטים של הדיאטה - הקלאסיים - מבחינתי זה להשאר רעבה ואיני יכולה להיות רעבה. מה עושים ??? איך מורידים תאבון, שולטים ברעב ? יש פתרון כל שהוא ??? תודה רבה !!!
שלום אורלי קראתי בעיון את דבריך וראשית עלי לציין שבכדי לרדת במשקל בהחלט אין צורך בדיאטות הרעבה ובטח שלא צריך להישאר רעבה !!! מעבר לכך חשוב שתדעי שפעמים רבות אנו משקיעים אנרגיה ומאמץ בלעשות דיאטה ולרזות אך מתקשים. הדחף לאכול חזק מאיתנו. אנו פונים לדוגמא לאוכל ברגעי חולשה, כאשר אנו מצוברחים, מדוכדכים, מתוסכלים, חרדים, חשים ריקנות, לפעמים כדרך לפרוק זעם ומתח ולאחר מכן מתחרטים. במצבים אלו ורבים נוספים הפתרון של שינוי תזונתי בלבד אינו יכול לתת מענה מספק. המענה הייחודי הניתן לכך במרפאתנו הינו ע"י טיפול משלים קוגניטיבי התנהגותי שהותאם במיוחד לבעיית ההשמנה ע"י ד"ר לוי, ומטרתו לחזק את השליטה העצמית על עצמנו ועל האוכל. ניתן להוסיף ולהתרשם הן באתר המרפאה והן מספרו החדש של ד"ר לוי "לרזות מתחילים מהראש" בהוצאת כתר שיצא לאור בחודשים האחרונים. אתר www.drlevy.co.il ניתן לתאם פגישת ייעוץ חינם במרפאה בטלפון 036764880 בהצלחה רבה, עדי מילר דיאטנית קלינית