איך אוכל להוריד במשקל...
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
04/12/2009 | 08:54 | מאת: גליה
אני אשה בת 65 שנה עד לפני כשישה חדשים התעמלתי 4 פעמים בשבוע לפני ששה חודשים התחילו אצלי כאבי גב וכאבי מיפשעה עד כדי תחושת נימול בכף הרגל ואי תחושת כף הרגל. טופלתי ע"י אורטופד מומחה נשלחתי לבדיקות וקיבלתי משככי כאבים. החלפתי רופא והגעתי לנוירו כירורג מומחה לעמוד שדרה ערכו לי בהמלצתו MRI ואבחנו בהיצרות התעלה בעמוד שדרה ימני ושמאלי . כתוצאה ממצבי מאד קשה לי פעילות גופנית. ניסיתי להתעמל בימים שהיו לי הפוגות זה לקח בדיוק 10 דקות עד שחזרו התחושות שוב בכף הרגל.אני כרגע מטופלת בכדור ששמו ליריקה . בתקופה זו שהחלו הבעיות עליתי במשקל בכמעט 10 ק"ג !!! כיום אני שוקלת כ 90 ק"ג. אני סובלת בנוסף מיתר לחץ דם ואסטמה אני מתוסכלת כי אני חייבת לרדת במשקל . אודה על יעוצכם.
לקריאה נוספת והעמקה
06/12/2009 | 12:50 | מאת: עדי מילר
שלום גליה קראתי בעיון את דבריך ואני ערה לתסכולך אך לצערי את זקוקה לתמיכה אישית שאיני יכולה להעניק לך באמצעות פורום זה ולכן, אני ממליצה לך לפנות לרופא המשפחה ולבקש הפניה לדיאטנית קלינית לשם ייעוץ והדרכה כיצד למנוע את המשך העליה במשקל וכמובן לקבלת הדרכה לתזונה המתאימה ליל"ד. בהצלחה רבה, עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי