הרזיה מהירה ובטוחה לקראת החתונה ולאחריה
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
אני מתחתנת בעוד כ- 3 חודשים והייתי רוצה להוריד לפחות 15 קילו. כרגע המשקל הנוכחי שלי עומד על כ- 102 קילוגרם. התחלתי "דיאטה" לפני כחודשיים ושמתי לב שמהרגע שהתחלתי את הדיאטה תמיד חיפשתי מה לאכול, וגם כשלא הייתי רעבה והייתי נתקלת בתוכנית בישול או סתם סדרה ששחקניה אוכלים הייתי ישר קמה לחפש משהו. זה מתסכל אותי לאחר שאני אוכלת ואני אומרת לעצמי להפסיק אבל כעבור שעה אני חוזרת על מעשי. חשבתי לקחת כדורי הרבלייף, שמעתי שהם טיבעים ועוזרים בירידה במשקל, האם זה נכון? בריא? מומלץ? איך עושים דיאטה ללא דיאטה? מאיפה מתחילים? כי כנראה שאני לא במסלול הנכון. אני באמת רוצה להרזות. תודה על תגובתך.
שלום ראשית המון מזל טוב :-) קראתי בעיון את דבריך וחשוב לי לציין שפעמים רבות אנו משקיעים אנרגיה ומאמץ בלעשות דיאטה ולרזות אך מתקשים. הדחף לאכול חזק מאיתנו. אנו פונים לדוגמא לאוכל ברגעי חולשה, כאשר אנו מצוברחים, מדוכדכים, מתוסכלים, חרדים, חשים ריקנות, לפעמים כדרך לפרוק זעם ומתח ולאחר מכן מתחרטים. במצבים אלו ורבים נוספים הפתרון של שינוי תזונתי בלבד אינו יכול לתת מענה מספק. המענה הייחודי הניתן לכך במרפאתנו הינו ע"י טיפול משלים קוגניטיבי התנהגותי שהותאם במיוחד לבעיית ההשמנה ע"י ד"ר לוי, ומטרתו לחזק את השליטה העצמית על עצמנו ועל האוכל. ניתן להוסיף ולהתרשם הן באתר המרפאה והן מספרו החדש של ד"ר לוי "לרזות מתחילים מהראש" בהוצאת כתר שיצא לאור בחודשים האחרונים. אתר www.drlevy.co.il ניתן לתאם פגישת ייעוץ חינם במרפאה בטלפון 036764880 בהצלחה רבה, עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי
האם הטיפול הינו טיפול פסיכולוגי? לא קיבלתי את תגובתך לגבי הרבלייף - האם הם באמת מתבססים מחומרים טיבעיים? תודה רבה