שלום.
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום אני בת 15 ואני שוקלת 49.500 וחסר לי ברזל ואני שותה כדורים נגד ברזל והכולסטרול שלי גבוה ואאני שמתי לב לאחרונה שאני השמנתי קצת..ושכל פעם אני אוכלת ואוכלת ופעם בכלל הייתי רזה ולא היתי אוכלת כמעט כלום וכולם שמו לב שהשמנתי ואני בנתיים בדיאטה קלה כאילו אני לא אוכלת לא חטיפים ולא שוקולודים אני מנסה לא לאכול אתזה כל יוצא לי אבל זה קשה יותר מדי בלי שוקלוד ואני אוכלת בערב ב6 7 משהו קל ואז כשחוזרת מבחוץ לא אוכלת כבר כלום חוץ מתפוח או יוגורוט 1וחצי% ופעם הייתי בלילה אוכלת חטיפים ומללא ואולי בגגל זה השמנתי וקשה לי אני רוצה קצת להרזות מה לעשות???מקווה שתעזרו לי בבקשההה זה דחוף לי !
שלום מלי קראתי בעיון את דבריך ואני מבינה את תסכולך אך חשוב לי לציין שגיל ההתבגרות מאופיין בתהליך גדילה והתפתחות מינית מהיר, הדורש אנרגיה ומרכיבי מזון מגוונים. דיאטה לא מאוזנת הכוללת מעט קלוריות או מעט ארוחות במהלך היום עלולה לפגוע בפוטציאל הגדילה שלך, ולכן אני ממליצה לך לפנות לרופא המשפחה לקבלת הפניה לדיאטנית קלינית לשם קבלת הדרכה וליווי בנושא תזונה נכונה. מעבר לכך גם בדיאטה מותר מדי פעם לאכול חטיפים וממתקים, זה הכל עניין של מינון נכון... בהצלחה רבה, עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי
אני עושה 3פעמים בשבוע ריצה והליכה כאילו באותו יום גם הליכה וכמה סיבובי ריצה.. אני לא שמנה פשוט קצת השמנתי לא יודעת איך המבנה הגוף שלי אבל אני שוקלת כמו שאמרתי לך 49.500 ואני מטר 59 נראלי.. משהו כזה ועכשו אני תמיד מסתכלת על השומנים האחוזים ואני מפחדת לא יודעת מה יש לי .אני חוזרת מהליכה ב9 ככה בלילה ואוכלת יוגורוט1.5% אולי בבקשה את תמליצי מה לאכול ואיך לאכול נכון ולגבי ההליכות והכל ? בבקשה זה מאוד חשוב לי!