בעייה בהורדת משקל
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
18/11/2009 | 12:49 | מאת: נטע
היי אני בת 30 גובה 1.6 ושוקלת 68.לפני 4 שנים ירדתי 36 קילו והגעתי למשקל 54 בדיאטה של ד"ר חרמון שמבוססת על הפרדת מזונות .מאז עליתי במשקל שהעלייה העיקרית הייתה מהפסקת העשון לפני 4 חודשים שבה עליתי 7 קילו.אני מנסה כבר חודש וחצי להרזות אך ללא הצלחה המשקל נתקע.אני משלבת ספורט 3 פעמים בשבוע .מה ניתן לעשות ? הרופא משפחה בדק אותי ואין לי בעיה בבלוטת התריס או בהורמונים
לקריאה נוספת והעמקה
23/11/2009 | 07:45 | מאת: עדי מילר
שלום נטע ראשית הקרב אף פעם לא אבוד מראש, אז אל ייאוש !!! לא ציינת כיצד הפעם הינך מנסה לרזות... אך בכל מקרה חשוב לדעת שתהליך הירידה במשקך הינו הדרגתי ואף פעם לא לינארי. בכל דיאטה נעצרת הירידה במשקל בשלב כלשהו (לפעמים אפילו ממש בהתחלה כאשר מדובר בסבב שני לאחר ירידה משמעותית כמו שלך). בנקודת התייצבות זו משערים שהגוף מאט את קצב חילוף החומרים ו"מתארגן" כל פעם במשקל החדש. תקופה זו יכולה להימשך ימים בודדים, שבועות ואף חודשים. הבשורה המשמחת היא שמצב מעצבן ומתסכל זה עובר בסופו של דבר. המלצתי היא לא להישבר ולהמשיך בדיאטה ובפעילות הגופנית למרות כל התסכול. חשוב לי להדגיש שאם ממשיכים בדיאטה ובפעילות גופנית הגוף נעשה חטוב ומצמצם היקפיים למרות שעל המאזניים השינוי לא בא לידי ביטוי. ולכן בתקופה זו מומלץ למדוד היקפיים ולהתעודד !!! בהצלחה רבה בהמשך, עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי