גמילה מגלוטן וסוכרים
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום,לאחרונה שמעתי על הגמילה מגלוטן וסוכרים.בהנחה שאכן ניתן להגמל - האין בדבר איבוד מקור לויטמינים חשובים.במידה ולא נאכל שום סוג של לחם, קווקאר ועוד מוצרים שיש בהם סוכרים וגלוטן? בקיצור, האם גמילה טוטאלית מאלה בריאה?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום נורית איני רואה שום סיבה להפסיק לאכול גלוטן וסוכרים לצורך ירידה במשקל בלבד. בהחלט רצוי לצמצם צריכה של פחמימות פשוטות למען ירידה במשקל ובריאות טובה יותר אך מניעה מוחלטת למי שאינו סובל מצאליק מיותרת !!! לשאלתך, גמילה טוטאלית בהחלט לא בריאה ואכן קיים סיכון לפיתוח מחסור של מספר לא מצומצם של ויטמינים. בברכה, עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי
תודה. עזרת לי מאד בהתלבטות.