רעב נורא מרדת החשכה עד שהולך לישון
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
15/11/2009 | 10:20 | מאת: אכלן לילה
נסיתי לאכול ארוחת בוקר, ואין לזה השפעה על "תאבון" היתר בערב/לילה. נסיתי לאכול מאוזן במשך היום וזה רק מעודד את "החצי בולמיה" (רק אוכל לא מקיא ) של הלילה. בלילה אני רעב באופן חריג, נורא , רעב כל הזמן .... דקות אחר הארוחה - רעב שוב. מאידך במשך היום אין לי כל בעיה לא לאכול, ולא חש את אותה עוצמה של רעב (מדומה כמובן) שיש לי בלילה (הכוונה עד שהולך לישון). פרט נוסף: בבוקר אני ממש לא יכול להכניס כלום לפה , רק קפה (בין אם אכלתי לילה קודם ובין אם לא). עד כאן התאור המורחב...... וכעת האבחון ! או פיתרונות אם יש, ואם התופעה מוכרת ?? תודה רבה העניין חשוב לי וקריטי עבורי שוב תודה משה
לקריאה נוספת והעמקה
15/11/2009 | 12:29 | מאת: עדי מילר
שלום משה קראתי בעיון את דבריך והתופעה אכן מוכרת...חשוב לי לציין שפעמים רבות אנו משקיעים אנרגיה ומאמץ בלעשות דיאטה ולרזות אך מתקשים. הדחף לאכול חזק מאיתנו. אנו פונים לדוגמא לאוכל ברגעי חולשה, כאשר אנו מצוברחים, מדוכדכים, מתוסכלים, חרדים, חשים ריקנות, לפעמים כדרך לפרוק זעם ומתח ולאחר מכן מתחרטים. במצבים אלו ורבים נוספים הפתרון של שינוי תזונתי בלבד אינו יכול לתת מענה מספק. המענה הייחודי הניתן לכך במרפאתנו הינו ע"י טיפול משלים קוגניטיבי התנהגותי שהותאם במיוחד לבעיית ההשמנה ע"י ד"ר לוי, ומטרתו לחזק את השליטה העצמית על עצמנו ועל האוכל. ניתן להוסיף ולהתרשם הן באתר המרפאה והן מספרו החדש של ד"ר לוי "לרזות מתחילים מהראש" בהוצאת כתר שיצא לאור בחודשים האחרונים. אתר www.drlevy.co.il ניתן לתאם פגישת ייעוץ חינם במרפאה בטלפון 036764880 בברכה, עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי
15/11/2009 | 19:32 | מאת: אכלן לילה
תודה