הרזיה לפני אירוע
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום אני בת 33 שוקלת 60 ק"ג. גובהי 1.62 מטר ומעוניינת להשיל כ-6 ק"ג ממשקלי לקראת חתונתי (בזמן הקצר ביותר אך לא באופן קיצוני כמובן). כמה זמן הינו זמן ריאלי לכך? מה קצב הירידה המוערך? מה מס' הקלוריות לצריכה יומית בממוצע? תודה מראש.
לקריאה נוספת והעמקה
שלום אלה ראשית המון מזל טוב :-) קצב הירידה המומלץ הינו כ-1-0.5 ק"ג בשבוע, מכאן שהזמן הראילי לכך, הינו כ-חודש וחצי עד 3 חודשים.מספר הקלוריות הנדרש לשם ירידה במשקל הינו אינדיוידואלי ודורש פרטים נוספים כמו אנמנזה תזונתית נוכחית, היסטוריה של דיאטות, פעילות גופנית וכו' הדורש פגישה פרטנית עם דיאטנית קלינית, אך ככלל אצבע מספר הקלוריות נע בין 1500 ל-1200 קק"ל. בהצלחה רבה, עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי