כולסטרול טוב
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
11/11/2009 | 23:21 | מאת: שרית
שלום איך אפשר להעלות את הHDL באמצעות תזונה? תודה
לקריאה נוספת והעמקה
13/11/2009 | 15:51 | מאת: עדי מילר
שלום שרית מבחינה תזונתית מומלץ להעשיר את התפריט ב- שמן זית, שמן קנולה, טחינה, אבוקדו ואגוזים. כמובן שפע"ג מאוד מסייעת!!! בברכה, עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי