שיטת ד"ר לוי
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
אנ אישה בת 50 שמנה וסובלת ממספר מחלות רקע שכנראה קשורות להשמנה, מאיפה מתחילים? יש אפשרות לטיפול פרטני/קבוצתי שלא על גבי הפורום? במידה וכן, אז האם קו"פח כללית משתתפת בהוצאות? תודה מראש שמנמונת.
שלום שיטת ד"ר לוי מבוססת על גישה חדשנית המתמודדת לראשונה עם מקור בעיית ההשמנה הראש, ולא רק עם הסימפטומים שלה עודף משקל. השיטה הינה רב מערכתית וכוללת טיפול קוגניטיבי התנהגותי ייחודי (עיקריה הם זיהוי הצרכים הנפשיים המובילים לאכילת יתר, זיהוי שינוי דפוסי חשיבה שגויים הקובעים את אופן חשיבתנו ומתן חלופות התנהגותיות חדשות להתמודדות והשגת שליטה עצמית), טיפול רפואי ותזונתי. הטיפול במרפאתנו אינו טיפול פרטני, לשאלתך קופ"ח אינה משתתפת בהוצאות. לפרטים נוספים את מוזמנת להיכנס לאתר www.drlevy.co.il ניתן לתאם פגישת ייעוץ חינם במרפאה בטלפון 036764880 בהצלחה רבה, עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי