איזה כמות נחשבת להרבה פחמימות ל 100 גרם
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
במזון ,בסימון התזונתי שרשום על מוצר ? הכוונה שלמשל בלחמית רשום 64 ל100 גרם,זה נחשב טוב ? ומה נחשב גבוהה ,ולא כדאי ? תודה מראש.
שלום אהרון פחמימות מהוות מרכיב חשוב בדיאטה מאוזנת. לחמית מכילה כ-64 גרם פחמימות למאה גרם כיוון שלחמית שייכת לקבוצת הפחמימות. ההמלצה לצריכת פחמימות הינה 50-60 אחוז ממספר הקלוריות בתפריט היומי. בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי