השמנה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
06/11/2009 | 00:55 | מאת: טל שלום
שלום , אני בת 18 והגובה שלי הוא בערך 170. איני יודעת כמה אני שוקלת,אך במהלך החופש ניתן להבחין שעליתי באופן משמעותי במישקלי.לפחות 5 קילו יותר וכעת אני שוקלת משהו בסביבות ה 58 פחות או יותר. זה לא מוצא חן בעיני ורבים מעירים לי על כך מפני שבחיים לא הייתי תפוחה ואני רגילה שאני יכולה לאכול מלא ולא להשמין אך כנראה שזה ממש לא נכון. החלטתי שאני מתחילה דיאטה,אני משתדלת לאכול כמה שפחות שטויות ,לפעמים אני נשברת ואוכלת פה שוקולד ושם קצת חטיף, אך כדי לא להישבר אני אוכלת המון פירות.פשוט כל כמה זמן אני לוקחת פרי ואוכלת רק כדי לא לקחת משו מתוק . בערבים אני עושה 200 כפיפות בטן+ 60 לכל צד,אני מרגישה באותו הרגע שקשה לי אך כשאני קמה אני לא מרגישה את הבטן שלי תפוסה כמו שהייתי מרגישה בעבר.לא מרגישה שזה עובד עלי ביכלל. בבקשה תעזרי לי אני לא יודעת מה לעשות פעמים רבות אני נשברת מההערות שמעירים על כך ש"תפחתי " ואני באה ולוקחת איזה שוקולד שאני מצטערת עליו אח''כ, אני לא מסוגלת להרשות לעצמי להשמין יותר.מה עלי לעשות ?! מקווה שתעזרי לי ,תודה רבה !!!
לקריאה נוספת והעמקה
07/11/2009 | 10:54 | מאת: עדי מילר
שלום טל אם אכן משקלך 58 כפי שהינך מעריכה אזי משקלך נמצא בטווח המינימלי התקין ולכן אינך צריכה להתייחס להערות הסביבה ולעשות שינויים תזונתיים... כדי להרגיש יותר טוב עם הגוף אני בהחלט ממליצה על פע"ג אירובית (הליכה, רכיבה על אופניים וכו') בשילוב עם פע"ג אנארובית (שיעור עיצוב, כפיפות בטן וכו'). בהצלחה רבה, עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי