צריכה להרזות ברגליים
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
31/10/2009 | 19:22 | מאת: מעיין
שלום, שמי מעעין בת 13 ואני מאוד רוצה להרזות ברגליים בבקשה שמשהו יביא לי רעיון על איך אפשר להרזות ברגליים. תודה מראש. מעיין
לקריאה נוספת והעמקה
01/11/2009 | 12:49 | מאת: עדי מילר
שלום מעיין גיל ההתבגרות מאופיין בתהליך גדילה והתפתחות מינית מהיר, הדורש אנרגיה ומרכיבי מזון מגוונים. דיאטה לא מאוזנת הכוללת מעט קלוריות עלולה לפגוע בפוטציאל הגדילה שלך, ולכן אני ממליצה לך לפנות לרופא המשפחה לקבלת הפניה לדיאטנית קלינית לשם קבלת הדרכה וליווי בנושא תזונה נכונה ולא לחפש פתרונות מהירים שעשויים להיות מזיקים דרך האינטרנט. בהצלחה רבה, עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי