אני מבקשת שתמליצו על תפריט תזונתי יומיומי +ספורט
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
31/10/2009 | 09:47 | מאת: ימית
לילדות בגיל 16 -17 ששוקלות 65 וגובה שלהן הוא 1.59 או שאשמח מאוד אם תשלחו את זה לדואר האלקטרוני תודה מראש
לקריאה נוספת והעמקה
31/10/2009 | 11:36 | מאת: עדי מילר
שלום ימית תפריט תזונתי הינו אינדיוידואלי ודורש פרטים נוספים כמו אנמנזה תזונתית נוכחית, היסטוריה של דיאטות, פעילות גופנית וכו' הדורש פגישה פרטנית עם דיאטנית קלינית, בטח ובטח בגילאים צעירים. בברכה, עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי