בעיית השמנה אצל ילדי בן 3 ושמונה חודשים
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
28/10/2009 | 23:19 | מאת: מירב
שלום רב בני יחידי שוקל 23 ק"ג כבר החלו אצלו בעיות דימוי עצמי וכן ילדים כבר קוראים לו שמן וכו' אני אם חד הורית יש לי היסטוריה משפחתית של בעיות משקל וגם אני היתי ממש שמנה אבל בעברי הרחוק{כשהיתי בת 18 ירדתי 20 קילו ממשקלי וכיום אני בת 31 ובלי בעיה שמרתי על משקל טוב כל השנים האלה {54-60ק"ג בממוצע, גובה 1:65 מטר } כן וגם לאבא של בני יש בעית השמנה. אני באמת מנסה איתו הכל {מזלי שהוא פעיל מאוד ואוהב ספורט}אבל הילד אוהב לאכול{שיהיה בריא:-} מה עושים!!! התפריט היומי שלו 2 בבקבוקי חלב עם סוכר ביום פיתה שלמה עם חביתה מלפפון ותפוח מדלגת על ארוחת צהרים {כי הוא חוזר באחת וחצי עוד שבע מהגן וארוחת ערב מלאה {פחממה בשר וירק} חטיף קל או מעדן ו...זהו ואם מישהו מעיז לאכול לידו גם הוא רעב הוא ירצה.... מה עושים לא רוצה שיסבול {אני כל ילדותי סבלתי מהשמנה} מה עושים????????? תודה
לקריאה נוספת והעמקה
31/10/2009 | 11:16 | מאת: עדי מילר
שלום מירב אני ערה למצוקתך, אך לצערי אין באפשרותי לעזור לך באמצעות פורום זה כי בנושא השמנת ילדים יש צורך במתן הדרכה וליווי אישי. היני ממליצה לך לפנות לרופא הילדים של בנך ולבקש ממנו הפניה לדיאטנית קלינית המתמחה בתזונת ילדים (דרך קופת חולים). בהצלחה רבה, עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי
31/10/2009 | 11:32 | מאת: מירב
תודה רבה על תשובתך העשה זאת בדחיפות בהזדמנות הראשונה שבת שלום מירב