דיאטת הרזיה מהירה,אך מגוונת ומשביעה
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
בס"ד בוקר טוב, אני מעוניין לעשות דיאטת הרזיה מגוונת,כלומר בשילוב של כל אבות המזון הנחוצים לגוף. ניסיתי כבר כמה פעמים לעשות דיאטה ונשברתי...ושוב אכלתי וטחנתי לצערי!! יש לי בעיקר בעייה בשומנים בישבנים ובצדדים... מה אני יכול לעשות כדי להוריד בעיקר שומנים בצדדים ובישבנים? עכשיו..אני מודע לכך שלא ניתן להוריד היכן שומנים שרוצים (על-פי מידע רפואי)...זה פשוט יורד לבד...אבל זה ממש לא!! ניסיתי כמה פעמים הורדתי כמה קילו מהבטן אבל אחרי זה זה נעצר ואז שוב פעם התחלתי לאכול.... איך אני יכול להוריד בצדדים בכל זאת?? הייתי מאוד רוצה שתשלחו לי לאימייל שלי מספר תפריטי דיאטה אבל של עד 500 קלוריות ליום ואף פחות...!!!אם אתם יכולים... בבקשה.... עזרו לי למצוא תפריטים כאלה...אני חייב כבר לרדת במשקל...! בתודה מראש, ניב רגב...
שלום ניב לצערי, לא ניתן למקד את הורדת השומן למקום ספציפי בגוף. הבשורה המשמחת היא שמצליחים להיפטר מעודפי השומן באמצעות שילוב של דיאטה ופעילות גופנית, הירידה במשקל הינה פרופורציונאלית באזורי הגוף. מכאן שהמלצתי היא שילוב של דיאטה מאוזנת ופעילות גופנית. בהמשך לבקשתך לדיאטה המכילה 500 קק"ל חשוב שתדע שלעודף מוטיבציה בהקשר של צריכת קלוריות יש מחיר לא קטן. למעשה אכילה של מעט מדי קלוריות (גברים עד 1600 קלוריות ונשים עד 1200 קלוריות) לא רק שאינה מסייעת לדיאטה היא עלולה אף להרוס אותה. הגוף זקוק לאנרגיה זמינה כדי לתפקד בצורה תקינה. כשאנחנו לא מספקים לגוף את האנרגיה שהוא זקוק לה, הוא ינצל מאגרים אחרים בגוף, כמו אנרגיה האגורה ברקמת השריר. ירידה ברקמת השריר גוררת ירידה בהוצאת האנרגיה היומית, שבסופו של דבר תביא להשמנה. בהצלחה רבה, עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי