שאלה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
26/10/2009 | 23:29 | מאת: ע
אני קצת שמן איך אני יורד חמש קילו? בן16
לקריאה נוספת והעמקה
27/10/2009 | 08:04 | מאת: עדי מילר
שלום, לאור גילך הצעיר חשוב לי לציין שגיל ההתבגרות מאופיין בתהליך גדילה והתפתחות מינית מהיר, הדורש אנרגיה ומרכיבי מזון מגוונים. דיאטה לא מאוזנת הכוללת מעט קלוריות עלולה לפגוע בפוטציאל הגדילה שלך, ולכן אני ממליצה לך לפנות לרופא המשפחה לקבלת הפניה לדיאטנית קלינית לשם בדיקה האם מדובר בעודף משקל הדורש שינוי תזונתי ובהתאם לכך קבלת הדרכה וליווי בנושא תזונה נכונה ולא להתפתות לעשות דיאטה לבד או דרך אתרי אינטרנט שונים. בהצלחה רבה, עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי