עליה במשקל
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
25/10/2009 | 08:31 | מאת: מלי
בהמשך לשאלתי גיל 40 משקל 74 גובה 1.76
לקריאה נוספת והעמקה
25/10/2009 | 14:44 | מאת: עדי מילר
שלום מלי ראשית כל הכבוד על הירידה במשקל, בהחלט היישג מרשים !!! מדבריך אני מתרשמת שתפריטך הינו דל וכולל הרבה איסורים (בלי פחמימות, אכילה עד השעה 16 וכו'...) במקרים כאלו בהם אנו מרגילים את הגוף שלנו לתפריט כה נוקשה מספיק שינויים קטנים בצריכה או בהוצאה כדי לגרום לעליה במשקל. נקודה נוספת היא החל מגיל 30 מואט קצב חילוף החומרים. ומגיל 40 כבר ממש מתחילים להרגיש את השינוי והרבה יותר קשה לשמור על המשקל. אני ממליצה לך להעזר בליווי מקצועי של דיאטנית קלינית לפחות בכדי לקבל תפריט מתאים וכמובן להמשיך ואף להגביר את הפעילות הגופנית ואף לערוך בדיקות דם ולשלול בעיה בריאותית היכולה להשפיע על המשקל (לדוגמא תת פעילות בלוטת התריס). בהצלחה רבה ואל ייאוש עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי