מה עושים?
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
24/10/2009 | 22:49 | מאת: מישו
היי,אני בת 13. הגובה שלי מטר 57 ואני שוקלת 73 קילו.. זה ממש לא בסדר... כבר ניסיתי הכל! דיאטניות,דיאטות לבד...זה לא הולך לי... אני כבר לא יודעת מה לעשות... אני שונאת את עצמי ואני מוטשת... אין רגע שעובר בלי מחשבה על זה... מה עושים?!?!?!
לקריאה נוספת והעמקה
25/10/2009 | 14:26 | מאת: עדי מילר
שלום קראתי בעיון את דבריך ואני ערה למצוקתך, אך חשוב לי לציין שהקרב אף פעם לא אבוד מראש !!! אני מאוד ממליצה להעזר ולקבל תמיכה במסגרת מקצועית... את כמובן מוזמנת להיכנס לאתר שלנו ולהתרשם www.drlevy.co.il ניתן לתאם פגישת ייעוץ חינם במרפאה בטלפון 036764880 אל ייאוש עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי