אנורקסיה?
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
23/10/2009 | 18:12 | מאת: סאם
שלום,אני בת 15 גובה 1.53 ומשקל 39,קודם כל הייתי רוצה לדעת אם זהו משקל תקין לגילי ולגובהי.לפני כשנתיים שקלתי 21 ק"ג יותר ממה שאני שוקלת כרגע והחלטתי לקחת את עצמי בידיים ופצחתי בדיאטה שכללה איסור מוחלט של מתוק כמו שוקולד וכו',פיצות, חטיפים וכל הדברים המשמינים וכך הגעתי למשקלי,עד היום אני מאוד מפחדת לאכול דברים משמינים ואני לא אוכלת אותם בכלל מהפחד של ההשמנה,רציתי לשאול איך לדעת אם יש לי אנורקסיה,אולי היא מתחילה או משהו כזה:אני מפחדת מהשמנה,אני סופרת קלוריות בכל דבר וכמעט בכל יום אני מחשבת את כמות האוכל שאכלתי ביומן קלוריות באינטרנט ואם חס וחלילה אני אוכלת 1000 קל' ומשהו ביום אני מתאכזבת וחושבת שאשמין,אני אוכלת 3 פעמים ביום ו3 ארוחות קטנות כמו פירות וירקות או מעדנים,אני נשקלת בכל יומיים ואני די מרוצה מהמשקל הנוכחי אך כשאני רואה שהמשקל זז קצת לכיוון 38 אני שמחה ואז כשהוא הוא שוב חוזר ל39 אני שוב חושבת לעצמי שהנה אני משמינה. האם הסימנים מתאימים לאנורקסיה שמתחילה או שכבר בעיצומה ואם כן מה לעשות?
לקריאה נוספת והעמקה
24/10/2009 | 18:32 | מאת: עדי מילר
שלום סאם אני אכן מתרשמת שמדובר בבעיה הקשורה לאכילה ודימוי גוף. לשאלתך, משקלך אכן נמצא מתחת לטווח התקין אך מעבר למשקל הסימניים המדאיגים יותר הם ההתעסקות הנרחבת סביב המשקל והאכילה... עמותת שחף לטיפול בהפרעות אכילה בקהילה מפעילה כל יום מהשעה 8 עד 23 קו מצוקה את מוזמנת להשתמש בו... 08-9357035 בהצלחה רבה, עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי