האם קפאין אכן מעכב ירידה במשקל?
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
ערב טוב, קיימות כתבות שונות הסותרות האחת את השנייה בנושא קפאין והשפעתו על ירידה במשקל. האם הנושא הנ"ל אכן נחקר? והאם אכן קיימת השפעה שכזו על הגוף?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום, כפי שציינת קיימים לא מעט מחקרים בנושא, אך לא נמצא קשר חד משמעי/ מובהק בין קפה והשפעותיו על המשקל. חשוב לי לציין שהקפה עצמו הוא הפחות מדאיג אלא כמות הסוכר והחלב המוסיפים לכל כוס קפה ו/או מה שאוכלים לצידו... בברכה, עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי