תפריט
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
18/10/2009 | 18:03 | מאת: נועה
היי זאת אני שוב, מה זה משנה אם אני צעירה או לא למה פשוט אף אחד לא יכול להביא לי תפריט ולהגיד לי מה אני צריכה לאכול למה?!! =( זה כבר עלה לי על העצבים שאני כל הזמן חושבת על זה... (גיל: 13) תודה, וסליחה
לקריאה נוספת והעמקה
18/10/2009 | 21:30 | מאת: עדי מילר
שלום נועה זה לא שאי אפשר להכווין אותך בנושא או לתתת לך תפריט, זה בהחלט אפשרי ואף מומלץ אך לא במסגרת של פורומים/אינטרנט אלא באמצעות ליווי אישי יותר לאור הסיבה שגילך מאופיין בתהליך גדילה והתפתחות מינית מהיר, הדורש אנרגיה ומרכיבי מזון מגוונים. דיאטה לא מאוזנת או הכוללת מעט קלוריות, כלומר שאינה מתאימה לך אישית, עלולה לפגוע בפוטציאל הגדילה שלך, ולכן אני ממליצה לך לפנות לרופא המשפחה לקבלת הפניה לדיאטנית קלינית לשם קבלת הדרכה וליווי בנושא תזונה נכונה. בהצלחה רבה, עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי