רדוקטיל ואלכוהול
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
האם ניתן לשתות אלכוהול בזמן נטילת רדוקטיל? (כוס שתיים של ארוחה, לא השתכרות)
לקריאה נוספת והעמקה
שלום מעיין לאור העובדה שהחומר הפעיל ברדוקטיל משפיע על העברה העצבית מומלץ שלא !!! בברכה, עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי